AutoComfort & L’Entre Villes

Cieszymy się ogromnie, że możemy ogłosić nową, ekscytującą współpracę między AutoComfort a renomowaną restauracją L’Entre Villes! 🥂

🍽️ L’Entre Villes to miejsce, w którym spotyka się sztuka kulinarnej doskonałości z wyrafinowanym stylem. Ze starannością dbają, by każde danie było prawdziwym smakowym arcydziełem. Najlepszy wybór na romantyczną kolację, spotkanie biznesowe czy rodzinną celebrację.

🤝 Ta współpraca to gwarancja, że Wasze doświadczenia będą kompleksowe i niezapomniane.

Odkryj nowe kulinarne doznania z L’Entre Villes – https://entrevilles.pl/

Nowa współpraca!

Międzynarodowe Targi Bursztynu i Biżuterii Amberif

Międzynarodowe Targi Bursztynu i Biżuterii Amberif to największe w Polsce wydarzenie, które gromadzi producentów biżuterii i bursztynowych wyrobów. Bierze w nim udział aż 250 wystawców z 15 różnych krajów. Targi cieszą się taką popularnością, że odwiedzający przyjechali do Gdańska aż z 35 państw!
Wspieraliśmy jego organizację odpowiadając za transport gości z lotniska do AmberExpo oraz później na lotnisko. Odbieraliśmy gości zarówno z Warszawy, jak i z Gdańska, by zapewnić im maksymalny komfort i wygodę podczas podróży.

Koncert Nick Cave & The Bad Seeds w Ergo Arena

Nick Cave & The Bad Seeds to kultowa grupa muzyczna, która przyciąga fanów z całego świata. My jako AutoComfort mieliśmy zaszczyt transportować grupę na ich koncert w ERGO ARENIE. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu, zespół mógł skoncentrować się na swoim występie, a my zajęliśmy się wszystkimi aspektami transportu. Dzięki temu, że udało nam się zapewnić szybki, wygodny i bezpieczny transport dla Nick Cave & The Bad Seeds, zespół był w stanie zrobić to, co robi najlepiej – zapewnić niesamowite wrażenia muzyczne swoim fanom.

Koncert Nick Cave & The Bad Seeds

Mecze Ligi Światowej siatkarzy

W ERGO ARENIE w Gdańsku odbył się mecz siatkarski Ligi Światowej pomiędzy Polską a Iranem. Był to ważny mecz dla polskiej drużyny, która walczyła o awans do kolejnej rundy rozgrywek.

Mieliśmy przyjemność obsługiwać również to wydarzenie.

Forum Wizja Rozwoju w Gdyni

Forum Wizja Rozwoju to jedno z najważniejszych wydarzeń dla biznesu i polityki w Polsce. W czasie tego forum, przedstawiciele sektora publicznego, prywatnego i naukowego spotykają się, aby dyskutować na temat przyszłości Polski i omawiać najważniejsze wyzwania, jakie stoją przed naszym krajem.

Mieliśmy przyjemność gościć na naszym pokładzie grupę Uniwersytetu III wieku z Ustki zapewniając im bezpieczny i wygodny transport do Gdyni.

Forum Wizja Rozwoju

Open’er festival

Open’er Festival to jedno z największych wydarzeń muzycznych w Polsce, które przyciąga miłośników muzyki z całego kraju i zagranicy. Nasza ekipa kolejny rok z rzędu dba o transport artystów, zespołów oraz gości strefy VIP podczas Open’er Festival.

Open'er festival

EUROPEJSKI KONGRES FINANSOWY

Kolejny raz jesteśmy partnerem logistyczno-transportowym EKF.

Europejski Kongres Finansowy to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży finansowej w Europie. Co roku spotykają się na nim eksperci, praktycy, przedsiębiorcy i osoby związane z rynkiem finansowym, aby dyskutować i wymieniać się wiedzą na temat najnowszych trendów, wyzwań i innowacji w sektorze finansowym.

Pomoc Ukrainie

Gdy wybuchła wojna na Ukrainie nie mogliśmy stać bezczynnie, więc postanowiliśmy podjąć działania i udzielić pomocy naszym sąsiadom zza wschodniej granicy. Nasze możliwości, sprzęt i pracownicy, wspierane wartościami, które są fundamentem naszej firmy, pozwoliły nam na podjęcie takiej decyzji. Wysłaliśmy nasze autokary na granicę, aby pomóc w transporcie osób i towarów.

Dzięki takiej wspólnej akcji, udało nam się pomóc wielu ludziom w trudnej sytuacji. Byliśmy dumni, że mogliśmy pomóc w tak naturalny i bezpośredni sposób. Wierzymy, że wartość naszych działań i zaangażowanie, które pokazaliśmy, przyczynią się do budowania silniejszych więzi z naszymi sąsiadami i pozwolą na stworzenie lepszej przyszłości dla wszystkich.

Międzynarodowe Targi Kolejowe Trako

TRAKO to jedno z największych wydarzeń branży kolejowej w Europie, które co dwa lata przyciąga specjalistów, inwestorów i przedstawicieli władz z całego świata. Targi TRAKO to doskonała okazja do zaprezentowania najnowszych osiągnięć technologicznych i rozwiązań w zakresie kolejnictwa, a także do nawiązania cennych kontaktów biznesowych.

Mieliśmy przyjemność kolejny raz wziąć udział w organizacji transportu podczas targów TRAKO.

TRAKO

Nagroda Literacka Gdynia

Nagroda Literacka w Gdyni to jedno z najważniejszych wydarzeń literackich w Polsce, które co roku przyciąga wielu miłośników książek, pisarzy i wydawców. Celem nagrody jest wyróżnienie najlepszych polskich książek, które swoją wartością artystyczną i literacką przyczyniają się do rozwoju kultury i edukacji.

Zapewniliśmy profesjonalny i bezpieczny transport, zapewniając komfort i wygodę podczas całej podróży.

Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.